سوالات پرتکرار

رستو برای چه مشاغلی مناسب است؟

رستو یک نرم افزار مدیریت رستورانی و وبسایت فروشگاهی اختصاصی غذا و نوشیدنی هاست و تمام رستوران ها، کافه ها، فست فود ها، سفره خانه ها، کترینگ ها و سایر مشاغل فعال در زمینه خوراکیجات می توانند مشترکین بالقوه رستو باشند.

منظور از وبسایت اختصاصی سفارش آنلاین غذا چیه؟

احتمالا با وبسایت های موجود در زمینه سفارش آنلاین غذا آشنایی دارید. اگر میخواهید وبسایتی با نام و لوگو رستوران، یا کافه خود داشته باشید که مشتریانتان فقط غذاهای مربوط به مجموعه شما را مشاهده کنند، رستو تمام کارها را برای شما انجام خواهد داد.

آپدیت های رستو رایگان است؟

در مورد آپدیت های اجباری و باگ فیکس که در صورت عدم آپدیت، کارکرد سیستم با اختلال روبرو خواهد شد تمامی آپدیت ها به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت، اما در رستو هم مثل تمامی برنامه ها ممکن است آپدیت های اختیاری که امکانات جدیدی را به برنامه اضافه می کنند، مشمول هزینه های جداگانه باشند.

در نسخه نهایی، وبسایت ما با نام رِستو عرضه خواهد شد؟

خیر! تنها چیزی که مشتریان شما از برند رستو خواهند دید، لوگو و کپی رایت آن در ابعاد کوچک، در فوتر وبسایت شما خواهد بود!

رستو محدود به کدام شهر هاست؟

راهکار های اخذشده در سیستم پیاده سازی رستو مسبب آن شده است که این نرم افزار به لحاظ جغرافیایی محدودیتی نداشته باشد و به طور کلی در تمام نقاط ایران برای تمام مجموعه های غذایی قابل استفاده است.

شرایط اخذ نمایندگی در شهرهای مختلف ایران چگونه است؟

جهت اطلاع از شرایط و مقررات موجود در این زمینه می توانید با پشتیبانی رستو در تماس باشید.

اپلیکیشن های اختصاصی رستورانم را چطور به دست مشتریانم برسانم؟

بعد از تهیه اپلیکیشن های اختصاصی خودتان می توانید آنها را در وبسایت خود آپلود کنید و لینک هایش را در اختیار کاربرانتان بگذارید، یا در تمام مارکت های معتبر سطح کشور و مارکت های بین المللی مثل گوگل پلی آپلود کنید تا در دسترس تمام کاربرانتان باشد.

نسخه ios اپلیکیشن ها قابلیت عرضه در سیب اپ و اپ استور اپل را دارند؟

در مورد مارکت سیب اپ پاسخ شما مثبت و در مورد اپ استور منفی است! دلیل آن اینست که مدتی است به دلیل وجود تحریم های بین المللی علیه ایران، تمام برنامه های فارسی زبان با مشکلات زیادی در این عرصه مواجه هستند و برنامه هایی که سابقا در اپ استور قرار گرفته اند هم به تدریج در حال حذف از این مارکت اند!

آیا می توانم فوتر مربوط به کپی رایت رِستو را حذف کنم؟

بله! با پرداخت هزینه جداگانه می توانید از پشتیبانی درخواست حذف نشان کپی رایت وبسایت خود را داشته باشید، اما هرگز و تحت هیچ شرایطی نمی توانید ادعای مالکیتی روی رستو داشته باشید. همچنین با مشترکینی که به صورت غیر قانونی اقدام به این عمل نمایند برخورد و حساب کاربری آنها به صورت همیشگی مسدود خواهد دش.

چطور می توانیم کارکردن با رستو را یاد بگیرم؟

رستو با محیط کاملا گرافیکی و فارسی خود نیاز به دوره خاصی برای یادگیری ندارد، اما در عین حال بعد از خرید هر نسخه، فایل های آموزشی تمام قسمت ها بصورت متن و تصاویر مربوطه برای شما ارسال خواهد دش. ضمن آن که تیم پشتیبانی رستو همواره آماده پاسخ به مشکلات و سوالات شماست.

فرایند خرید رستو به چه شکل است؟

در قسمت تعرفه ها و با تکمیل فرم درخواست مشاوره، کارشناسان بخش فروش رستو در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت و بعد از ارائه مشاورت لازم بسته به نوع امکانات و آیتم های درخواستی شما قیمت کلی سیستم محاسبه شده و لینک پرداخت آنلاین و یا شماره حساب های مربوطه در اختیار شما قرار خواهد گرفت، بعد از پرداخت های اولیه نسخه قرارداد رسمی ممهور به مهر و سربرگ شرکت به امضای طرفین خواهد رسید که می تواند برای اقدامات قانونی احتمالی بعدی مورد استناد قراربگیرد.

رستوران ها و کافه هایی که چند شعبه دارند می توانند از یک نسخه استفاده کنند؟

بله! در واقع شما برای تمام شعب خود یک سایت مرجع و یک دیتابیس مشترک خواهید داشت و اطلاعات تمام مشتریانتان در آن ثبت خواهد شد. فقط وقتی سفارشی ثبت شود، شما تصمیم می گیرید از کدام شعبه ارسال شود.

برای فعالسازی سیستم اتصال به درگاه بانکی چه کار کنم؟

رستو از درگاه های پرداخت مختلفی پشتیبانی می کند، درگاه های پرداخت مستقیم که نیاز به دریافت نماد اعتماد (اینماد) دراند و درگاه های پرداخت واسط، که نیاز به نماد ندارند اما بات هر تراکنش، مبلغی را به عنوان کارمزد از حاسب شما کسر می کنند. برای فعالسازی این قسمت کافیست api های مربوط به درگاه های پرداخت تحت پشتیبانی رستو را در پنل مدیریتی آن وارد نمایید.

می توانم از نسخه خریداری شده روی چند وبسایت استفاده کنم؟

خیر! لایسنس فعال ساز رستو که در اختیار شما قرار می گیرید بر روی یک دامنه یا زیردامنه قفل خواهد شد و چنانچه در دامنه ای به جز دامنه مورد نظر نصب شود، غیر فعال خواهد ماند.

تاریخ انقضاء حساب کاربری رستو چیست؟

با خرید هر نسخه از رستو به مدت یکسال از پشتیبانی ویژه رستو بهره مند خواهید شد. بعد از طی این مدت و در صورت عدم تمدید پشتیبانی ویژه، اگرچه می توانید همچنان از رستو استفاده کنید، اما از پشتیبانی و آپدیت های رستو محروم خواهید شد.

در آینده می توانم دامنه فعال نسخه خریداری شده را تغییر دهم؟

همانطور که پیشتر گفته شد، هر نسخه از رستو تنها روی یک دامنه فعال خواهد بود و چنانچه بنا به هردلیل بخواهید، دامنه فعال رستو را تغییر دهید، کافیست کلید های فعالساز جدید را از بخش پشتیبانی درخواست کنید. این تغییر دامنه و ساخت کلید جدید برای بار اول رایگان اما برای دفعه های بعدی مستلزم پرداخت هزینه جداگانه خواهد بود.

هزینه های مندرج در بخش تعرفه ها شامل هزینه خرید هاست و دامنه هم می شود؟

خیر! شما می توانید هاست و دامنه خود را به صورت جداگانه خریداری نمایید و یا این کار را به عهده متخصصین رستو بسپارید. اما هزینه هاست و دامنه بر اساس نوع نیاز شما به آن خواهد بود و بصورت جداگانه محاسبه خواهد شد.

برای فعالسازی سیستم پیامکی چه کار کنم؟

کافیست به وبسایت های ارائه دهنده وب سرویس های پیامکی مورد تایید رستو مراجعه کنید و بعد از تایید هویت خود، api دریافتی خود را در پنل مدیریتی رستو وارد نمایید.

برای فعالسازی سیستم اتصال به درگاه بانکی چه کار کنم؟

رستو از درگاه های پرداخت مختلفی پشتیبانی می کند، درگاه های پرداخت مستقیم که نیاز به دریافت نماد اعتماد (اینماد) دارند و درگاه های پرداخت واسط، که نیاز به نماد ندارند اما بابت هر تراکنش، مبلغی را به عنوان کارمزد از حاسب شما کسر می کنند. برای فعالسازی این قسمت کافیست api های مربوط به درگاه های پرداخت تحت پشتیبانی رستو را در پنل مدیریتی آن وارد نمایید.

چه کسانی به وبسایت من دسترسی خواهند داشت؟

هیچ کس! به جز شما و مدیران و پرسنلی که در پنل مدیریتی رستو تعریف می کنید.

قیمت های ارائه شده مشمول تخفیف هم می شوند؟

بطور کلی خیر! اما ممکن است بسته به سیاست های فروش رستو، کمپین ها و جشنواره های فروش ویژه راه اندازی شوند که در مدت محدود بتوانید از تخفیفات ویژه خرید آن استفاده نمایید.

نسخه های خریداری شده قابل خرید و فروش هستند؟

به هیچ عنوان! این کار خلاف مقررات مندرج در قرارداد خرید رستو و غیر قانونی است و با متخلفین به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

سوال دیگری دارید؟

می توانید سوالات خود را با بخش پشتیبانی رستو در میان بگذارید.